Let's play

Snart semester, snart semester, snart semester!

Nämnde jag att jag snart har semester? Det börjar faktiskt bli så att jag ser fram emot det, faktiskt. Det ska bli riktigt skönt att ladda upp inför Peace & Love, och sen tagga ner när man kommer hem. Två veckor i Norrtälje med enbart slapp och glada dagar. Jag har ju så klart saker att göra, det är inga problem, men skönt att inte behöva bry sig om jobbet ett tag.

Spelade ju lite fotboll i helgen också, en bra insats från mig i den matchen får jag säga. Helt klart bättre än helgen dessförinnan. Och helgen ytterligare dessförinnan. Det positiva är ju också att jag orkar två halvlekar, nästan med lite ork kvar faktiskt. Fast det är klart, som ytterback blir det inte riktigt lika mycket spring som när man spelar yttermittfältare, eller inte riktigt samma hastighet i löpningarna.

Anywho, Fotbolls-VM på fredag! Funderar nästan om man ska satsa några hundralappar på några resultat, man kanske kan vinna några slantar trots allt. 26 gånger pengarna på Tyskland-Spanien i final? Vad säger ni? Jag lär nog kolla på matcherna med ungefär samma intresse som allt annat på TV, rätt svalt med andra ord. Men va fan, världens största idrottshändelse, som kommer vart fjärde år, kan man ju inte missa.

Tänker på Japan.

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0