Snipp, snapp...

Ja, då var den borta, men lilla piercing, det var väl tråkigt...



Nu får vi bara hoppas att huden orkar repa sig tillräckligt mycket för att det ska gå att göra om, annars får det bli någon tatuering, för det ser lite konstigt ut med bara en där, tycker jag. Men i alla fall lite kul att få se vad som suttit i min hud i snart ett år nu.



Trodde faktiskt att den var mindre, men nu blev man ju nästan fundersam på hur fan han fick in den under huden. Men men, vi hoppas på reparation!

Vilket bättre sätt att trösta sig själv än lite glass? Passade på att spendera lite av min fina lön på den nya glassen från Carte d'Or. Muffins!



Den hade börjat smälta när jag högg in, och needless to say, den smakade underbart! Tips till alla!

I övrigt inget matsug alls, fick bli någon paj innan träningen, vilket kanske inte är så bra, men va fan... Nej, toa nu!

Chipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0