Yes baby, yes!

Hej hopp!

Nytt nytt nytt! Jag har klippt mig! Kort igen! Koooooooooooooooooooooolla kolla kolla.


We like? We like alot! Även om Samantha inte riktigt gillar det. Hon får helt enkelt vänja sig! Fick till och med kommentar från en kund idag att jag passar bättre i kort. Kul ju! Eller ja, det är lite jobbigt att kunder börjar kommentera ens utseende, men men... Är man snygg satan så är man.

Har hunnit spela lite fotboll sen sist, med varierande resultat. B-lagsmatchen igår gick väl knappast bra för min del, men å andra sidan är inte mittback riktigt mitt forte. Antingen missade jag djupledsbollar eller gick bort mig offensivt när jag ville pressa på spelare som mittfältarna släppte igenom. Nej, yttermittfält eller på sin höjd ytterback för mig.

Svängde också förbi Samantha i lördags och träffade henne, Tobbe och Aline en smula, vilket var trevligt. A-lagsmatchen sen på söndagen var dömd att misslyckas redan från första början, men vi stod upp rätt bra ändå, trots idel motgångar.

Var nere på stan i fredags och beställde nya linser, nämligen dag-och-natt-linser, som man har på sig i en månad innan man byter. Jag tog på mig dem i lördags och har inte behövt ta av mig dem än, så det verkar lovande. Känns lite sådär idag, men det är nog bara för att jag är så sablarns trött. Testade lite ögondroppar, men det har inte givit någon större effekt, så det är nog tröttheten som spökar mest.

Och nya solglasögon idag!


Holy fuck, Captain Batman! Kan man vara mindre snygg? Ja, troligtvis, eftersom jag är galet snygg (ego++).

Majskolvar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0