En affärsidé

Hemma från besök hos släkten i Finland, och det har varit en rätt lugn resa (som det brukar vara), men några roligheter hände det väl. Igår när vi åkte tillbaka till båten, fick vi rött ljus utanför byggnaden där Victoria och Daniel dagen innan hade stått framför massa människor och pratat. Nu när vi stod där vid rödljuset, öppnades bilporten till huset, och vilka kommer ut, om inte Victoria och Daniel! Så, närkontakt helt klart, men jag såg bara Daniel, eftersom han satt närmast i bilen.

På båten sen, fick vi prata med en "ståuppkomiker", som blandade svenska och engelska, var märkbart alkoholpåverkad, och tog min pappas svårighet att höra vad han sa, som att han inte gillade honom. Han var rätt lugn dock, men hade lite svårt att slita sig från oss. Spännande kille, helt enkelt.

I övrigt hade jag egentligen ingen lust att parta eller nåt, inte på söndagskvällen heller, trots att det då var en del folk i rörelse i alla fall. Men va fan, har man inga pengar blir man lite omotiverad.

Hämtade sen bilen i Solna, då Jaeger lagat lite, och servat lite. Bra skit. Får se om handbromsen klarar sig på fredag, annars får bilen stå till att jag kan fixa det. Inga problem för mig, lite promenader i helgen skadar väl inte? Eller, jag får säkert låna föräldrarnas bil om det känns jobbigt.

Nu blir det lite mer Ekdahl (med en kille med tokskönt halsband, ser ut som nåt huvornament från en Rolls Royce i guld på en fet guldkedja), sen blir det sängen, eftersom det är morgonpass imorgon.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0