Fever, skateboarding, and fucked up shit

Ska inte ens skriva vad (vem) jag drömde om i natt... Enough!

När jag vaknade i morse låg jag riktigt länge och drog mig, tyckte jag. När jag väl gick upp, var klockan 09.37. Det är spännande att bli äldre. Men så länge man är utvilad är det väl lugnt?

Idag var nog första gången på länge som jag känt mig lite så där irriterat stressad på jobbet, så där att det känns lite i magen. Och egentligen var det ju helt onödigt, eftersom jag hann med allting utan att stressa i slutändan. Orationella tankar, mycket ovanligt av mig. Annars var det lugnt på jobbet, tackar som frågar.

Nu ska vi se om Mini Ninjas är något att ha, annars blir det Svarte OrmTV4+ alldeles strax. Bra skit.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0