I built my life on debts and booze

Helgen avklarad! Massa slapp har det varit, förutom idag då Jaeger och jag begav oss till Katrineholm för lite notkurs. Något som kändes hyfsat överflödigt, eftersom vi båda redan kände till, ja, allt? Det som var lite intressant för min del var genomkörningen på en grusväg med noter, även om det inte motsvarar verkligenheten, då det var krypfart som gällde. Men ändå en fingervisning på hur det kommer bli, vilket innebär hektiskt som tusan, och risken att jag kommer tappa bort mig några gånger känns rätt överhängande. Men det är sånt man lär sig av!

Imorgon är den stora planen Stockholm, och träffa Samantha, något som var alldeles för länge sen! Så det blir en liten middag på kvällen.

Sen ser jag fram emot helgen, då jag eventuellt ska dra ut på krogen på fredag, om jag fortfarande känner för det då. Det var ju sjukt länge sen, mest för att jag inte har haft pengar, men på torsdag, på torsdag är det lön, och då jävlar! Ska jag göra någonting, känns det som. Men vi får se, planer ska smidas i veckan.

Nu blire kakor och cola och kanske film? Vad sägs om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 3e ska du ju ut i uppsala ;)

2010-11-21 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0