I'm sad, so very very sad

Ja jävlar. Det var ju ett tag sen jag var ute, och vad gör man då? Jo, två kvällar på rad! I och för sig var jag bara full på fredagen (hemmamatch), men att jobba kväll på lördagen, gå ut (gratis och nyktert), skjutsa Camilla och Andreas till Älmsta mitt i natten, hem och jobba morgonpass på söndagen, var något min kropp inte klarade av. Jag lyckades försova mig igår, men vaknade som tur är av mig själv 10 minuter efter öppning, så Christer behövde inte vänta alltför länge på mig. Ca 5 timmar sömn på två nätter är kanske inte optimalt, men va fan, är man party så är man. Men nej, att jobba toktrött, och med risig mage, är inte något jag gör alltför många gånger till.

Och vet ni vad? Den här veckan blir det samma veva. Julbord med jobbet på fredagen och rallyfest med Jaeger på lördagen. Hur ska jag orka!? Äh, jag är ledig på måndag, så det blir nog chill. Det tråkiga är att We Are Scientists spelar på fredag, men på något sätt kanske jag kan få mig min kära kollegor, trots allt finns det ju bar på Debaser, så de behöver ju inte känna att de måste vara nyktra. Jag tror inte ens att det är speciellt dyrt, och inträdet var bara en hundring. En spottstyver! Jag ska försöka mjuka upp kollegorna i veckan.

Igår kollade jag på Scott Pilgrim Vs. The World, en riktigt bra rulle (bästa soundtracket ever?), även om den var 15-20 minuter för lång. Och efter att ha sett den, bara måste jag fixa en tröja som dyker upp i filmen. Jag har beställt en tom svart tröja från Ellos, och fixat ett tryck själv. När jag fått tröjan blir det att kolla med ett tryckeri om storleken på bilden är okej, eller om den måste vara större. I vilket fall som helst kommer det bli bra skit.


You like? You like alot? Det kommer bli sweetcakes.

Nu blir det tagga inför att jobba kväll ikväll, sen imorgon är jag ledig, och då blir det tvättning. Det blir bra bra bra.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0