Imperfect Harmonies


Jag fick för mig idag att kolla igenom mitt musikbibliotek, för att se om några av de band jag gillar släppt nytt på senaste tiden. Antalet band blev som följer:

All That Remains
As I Lay Dying
Atreyu
Bad Religion
Escape The Fate
From First To Last
Lostprophets
We Are Scientists
Story Of The Year
Skindred
Strike Anywhere
Sick Of It All
Serj Tankian
Our Last Night
It Dies Today
Priestess

Jag menar... Va fan? Har jag missat så jävla mycket? Nå, det är på väg att tas hand om, as we speak. Så blir det helt enkelt bara att lägga till en jävla massa fler album, och massa mer totaltid att lyssna igenom. Men det kommer bli najs!

Inget vidare har hänt idag, jobb som vanligt, och jobb imorgon. Sen ledig på fredag, kanske med utgång. Vi får se.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0