I've detached from you completely

Eftermiddagen igår spenderades med Samantha, och det kan ju inte annat än gå fel. Det var länge sen vi sågs, nästan lite för länge sen. Annars gjorde jag inte många knop igår, och inte idag heller. Förutom på jobbet då. Det är dock riktigt lugnt just nu, så det är rätt chill där med. Det var dock tur att jag ställde klockan på ringning vid 12 idag, eftersom jag nog säkert hade kunnat sova längre än så annars... Jag verkar ha gått tillbaka till mitt gamla jag för tillfället, då jag sover bra mycket längre än till 9-10 som det varit ett tag nu. Det kan ju ha att göra med att jag går och lägger mig lite senare än vanligt också, men ändå!

Nej, mera musik och mera internet. Eller nåt.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0