Ja, jag erkänner, jag gillar Backstreet Boys

Hälften av mina arbetspass är avklarade, och jag är hur peppad som helst. Mest för att jag ska och se Bullet For My Valentine på tisdag, med Erik. Ska bli hur jävla smutt som helst. Fick dock ett mail från Globen idag, ett inför-mail, och där stod att Escape The Fate tyvärr fått förhinder... Jag visste inte ens att de skulle spela! Nu blev jag ju besviken, helt i onödan! Nåja, de skulle hitta något annat band, men att se båda de banden på en och samma kväll hade ju varit underbart.

Nåja, arbetet går som det går, hyfsat chill, inte mycket som händer, mest glassa runt och se bra ut. Ni vet, sånt jag gör bäst. Det enda som var lite spännande var väl att en lastbilschaffis backat ner en lyktstolpe, något jag polisanmälde. Vilket innebar att jag jobbade över, men det gör ju inget. Satt bara i telefonkö och ett slappt samtal med någon nisse på polisstationen i Norrtälje, vilket innebar att jag egentligen hade kunnat ringa dit på en gång, istället för att sitta en kvart i kö... Nåja, gjort var det i alla fall, så får vi se vad som händer.

Annars intet nytt. Men snart jävlar, då får jag ordentlig lön, och jag har varit hyfsat duktig och levt snålt, så med lite tur kan jag betala tillbaka det mesta jag är skyldig Jaeger, trots att jag ska betala trafikskatten på 1800 kr. Det blir nog bra skit.

Nej, mer film på tv, och kanske nåt annat. Vem vet?

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0