Patience wasted on the dead

Frågan nu är: Ska jag skaffa flickvän, eller inte? Eller ja, ska börja anstränga mig för att hitta någon? Jag har det ju trots allt rätt bra som singel, men va fan, ibland skulle det vara riktigt trevligt med en flickvän. Sen är jag ju inte alls främmande för tanken på barn och såna saker heller, man är ju inte någon ungdom längre.

Jag har varit medlem på Mötesplatsen i runt två år nu (utan att betala dock), och har mest använt tiden till att kolla runt. Men nu börjar det nästan klia i fingrarna... Nej, jag kommer nog aldrig betala ett företag för förmånen att prata med folk på Internet, det borde vara så gratis som det kan vara, men det brukar finnas vägar att gå ändå. Jag har dock dragit på sånt eftersom jag inte varit säker på att jag innerst inne är beredd att skaffa flickvän. Men nu... Nu är jag egentligen lika osäker som innan, men det känns i alla fall inte fel.

Nåja, vi får se. I vilket fall som helst verkar det ju inte bli så mycket ändring på min sociala status med mitt jobb och mitt boende, och till viss del min vänkrets. Så jag behöver ju knappast känna mig pressad. Hähä.

Men jag har i alla fall något att tänka på! Men nu måste jag tänka på rakning, det är mycket viktigt. Och med tanke på klockan kommer jag inte hinna handla... Hoppas det blir lite avskrivningar ikväll, annars blir det fattigt med frukost imorgon. Det blir säkert bra.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0