Vi säger så, och går vidare

Skulle kunna säga att det var en slapp dag idag på jobbet, men det var det inte riktigt. Det fanns tillräckligt att göra för att det skulle bli saker ogjorda. Eller, nu när jag tänker efter, fick jag nog det mesta klart. Sen kanske det inte blev det bästa resultatet, men det kan vi åtgärda imorgon. Två pass av tio avklarade. Det ser bra ut.

Drömde om Emma i natt, klarar mig helt klart från såna drömmar, men de verkar dyka upp lite då och då. Inte okej. Känns som att det behövs lite förändringar på det planet, det har börjat bli lite väl irriterande vid det här laget. Nej, ni fattar nog inte, och det behöver ni inte heller. Men! Ändå.

Sitter som bäst och lyssnar på Polysics, och det är ju helt klart ett av de bästa fynden i musikhimlen jag gjort på senasre tiden. New wave blandat med metal och lite andra genres. För att inte glömma tv-spelsinslag. Kan det bli bättre? Njae, inte riktigt. I och för sig verkar det mest vara senaste albumet som är bra, men jag har inte hunnit lyssna på resten. Ja, jag är helt betagen!

Nej, sängen snart tror jag. Läsa lite. Försöka sova lite. Med bättre drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0