A grooming long overdue

Jag har rakat mig, lite överallt, och det är helt sjukt skönt. Jag har ju inte gjort det sen jag fick gipset, för tre månader sedan, och har inte riktigt kommit för mig sen jag blev av med det, men idag så jävlar. Snacka om att känna sig bra mycket fräschare än innan, lite pånyttfött nästan. Som om att inget kan stå i min väg. Nästan. Jag sparade håret på bröstet till en annan dag, men det blir nog att raka av det också, bara för att återställa balansen lite. Fast jag har ju sjukt snyggt brösthår i och för sig.

Kvällspass idag, och kvällspass imorgon (extrapass), och sen är det bara att tagga inför rallyt i helgen. Med de två extrapassen jag tagit blir det runt 1400 kr extra på lönen (om min huvudräkning inte är helt åt fanders), vilket sitter riktigt fint på novemberlönen. Så nu är det bara att ragga extrapass i november också så att decemberlönen blir fin den med. Januarilönen är ju redan given att bli fin, eftersom jag jobbar tre av fyra storhelgsdagar i december, och med lite tur får jag en fjärde också, även om det skulle vara skönt att vara ledig på julafton. Förvisso är två av dem på en helg, så det blir inte så mycket mer i kassan, men det lär bli någon tusenlapp i alla fall.

Hur som helst, jag ska jobba som en jude resten av året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0