Det går framåt!

Jahapp, en dag kvar till borttagning av gips, förhoppningsvis för evigt. Visst, blir det två veckor till är det väl ingen fara, men det skulle vara riktigt skönt att bli av med det för gott redan imorgon.

Jobbade för första gången igår också, och det funkade ju alldeles utmärkt, inga konstigheter liksom. Kvällspass idag, sen i säng tidigt för att gå upp runt halv åtta imorgon bitti. Hela den här veckan kommer bli händelserik (eller ja, mer än vanligt), i och för sig mest för att jag börjat jobba, men det är en del saker som händer, så vägen till nästa helg kommer att gå undan. Och då är det ju fest som gäller, då ena brorsan fyllt 50, vilket ju måste firas.

Synd bara att jag känt mig sjuk de senaste dagarna, i första han febrig och trött, samt ont i huvudet. Men det är bara att kämpa på, jag tänker inte sjukanmäla mig det första jag gör när jag börjar jobba igen. Absolut inte!

Nej, kanske en film? Eller vad säger vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0