It's done!

Äntligen! Jag är av med gipset! Jag tror helt klart att det hade med ortopeden att göra, som var en annan än han jag pratat med tidigare, som jag inte riktigt hade förtroende för. Den här kändes klart mer påläst, så att säga. Hur som helst, inget mera gips! Men det är stelt som tusan, men jag har fått ett fint papper med massa fina övningar som jag ska göra fem gånger om dan, minst. Med tanke på hur det känns just nu, ser det ut som att vissa av övningarna kommer att göra ont till en början, men det blir nog bra. Tydligen kommer det svullna till också, i början, men det blir nog bra, det lär nog funka att jobba trots det.

Nu är det bara att tagga inför hårklippning om en och en halv timme, det kommer bli bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0