Chillaxa, man!

Snart är det bara en vecka kvar med gipset, förhoppningsvis. Jag tror dock inte att det blir mer efter att jag varit hos ortopeden, med tanke på hur bra det känns just nu. Om vi säger så här, jag har inte råd att vara sjuk längre. Det är knapert nog just nu, med tanke på hur lite jag fick i sjukpenning (det kommer bli mer i oktober, men fram tills dess är det inte helt okej). Just nu kommer det bli hårda nedskärningar i lyxeriet, både med mat och övriga aktiviteter.

Tuffa tider i antågande!

Annars är det inte mycket nytt som händer. Var ju på bio i tisdags med Samantha och såg Resident Evil: Afterlife (i 3d, omg omg omg), och den var bra, relativt sett till de tidigare RE-filmerna. Som skräckfilm, kanske inte jätteläskig (även om Samantha röck till hela tiden), och det var på tok för mycket slowmotion hela filmen igenom. Vi pratar inte bullet-time här, utan gammal hederlig slowmotion. Om det var för att fylla ut med tid vet jag inte, men det blev nästan lite löjligt till slut. Kanske var det för att förhöja känslan av 3d, men ändå...

Igår var jag på jobbade och chillade lite, och ska dit snart igen. I övrigt är det bara träningen som står på schemat idag, och jag har inte bestämt mig för om jag ska dit, eller om jag ska skita i det. Det känns nästan onödigt att slösa bensin på det, nu när jag har så lite pengar. Så vi får se.

I helgen är det rally i Gnesta, inget eget deltagande, men att kolla är ju minst lika roligt det. Eller nej, det är det ju så klart inte, men som substitut får det fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0