Dance motherfucker

Jahapp, hade ju tänkt tvätta idag, så med klockan inställd på 10.30 vaknade jag med ett ryck. Jag kollade kalendern i telefonen lite snabbt, och såg att jag inte skrivit i någon påminnelse, som jag brukar. Så jag bestämde mig för att kolla för att vara säker. Och... Ja... Smarta lilla jag hade ju bokat in tiden den 31:a september. Bra där! Så det blev ny tid inbokad, på en dag som faktiskt existerar.

Någon kanske undrar varför jag inte har bloggat de senaste dagarna... Och det är för att jag bara hade skrivit om Emma... Ja, jag är där igen, och det är fucked up. Så vi skiter i det och sätter ett leende på läpparna och dansar mot solnedgången.

Eftersom det inte blev någon tvätt sitter jag här och är toktrött istället... Jag börjar ju jobba i helgen, och jag är riktigt glad att det är kvällspass, så att jag får sova ut. Det blir tillräckligt tidigt på måndag, då jag ska till ortopeden innan åtta. Så det blir både rivstart med jobbet, men ändå rätt lugnt eftersom det är korta kvällspass. Just nu har det ju lugnat ner sig på jobbet med kunder, så kvällspassen är rätt chill. Sen jobbar jag ju med Camilla i helgen, så hon för göra allt grovjobb.

I övrigt är det inte mycket nytt, faktiskt... Fyra dagar kvar med gips, om jag har lite tur. Det känns riktigt bra, jag kan vrida och vända på armen, och det känns bara när jag anstränger riktigt mycket, men inte så att det gör ont, utan mest att det spänner lite, och det får man nog förvänta sig när man har brytit ben i kroppen. Så det blir träning, träning och mer träning, sen är allt klockers.

Nu blire frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0