It's an update!

I min mun... En massa nytt. Ja herregud. Jag var ju hos tandläkaren idag, första gången på fyra år, tror jag det var. Och det blev ju ungefär så pinsamt som jag trodde det skulle bli. Eller ja, inte så farligt, men ändå. Så många hål att tandläkaren inte ens sa hur många... Två som kostar 1750 kr styck att laga, samt att mina visdomständer verkligen måste ut. Jag sa åt henne att skicka en remiss (igen) till Danderyds Sjukhus, så jag kan bli nedsövd, men i och med att det kostar bra mycket mer, funderar jag på att krypa till korset och köra vanlig bedövning istället. Får sova på saken...

Annars hände det inte mycket idag, svängde ju förbi jobbet och hjälpte dem med planogram och grejjer. Trevligt som fan, och imorgon kanske man drar upp igen, för att inventera och fortsätta med planogram. Om Camilla får som hon vill i alla fall.

Börjar bli riktigt irriterad på gipset nu också, men det är "bara" 3½ vecka kvar, sen blir jag av med skiten. Riktigt skönt! Det känns ju bra just nu, så förhoppningsvis blir det inte längre än så.

Så... Händelserik dag imorgon? Njae, men rätt nice ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0