Jag har en dröm

Ja ni, vad ska vi hitta på idag? Inte mycket har hänt, alls. Förutom att jag kom till insikten att min ekonomiska status inte direkt är vad jag vill att den ska vara. Det är inte okej att vara sjukskriven så länge som jag varit, och jag kan inte vänta till novemberlönen, då jag får normalt med pengar.

En glad finansiell nyhet är ju i alla fall att de ringde från Försäkringskassan idag, och jag kommer få sjukpenning. Riktigt skönt att det är klart i alla fall, men jag vete tusan om det jag får kommer att räcka. Jag har ju dock tur, mina föräldrar lär ställa upp utifall att det helt brakar åt helvete. Men i oktober ska jag fan se till att jobba ordentligt.

Jag var hos tandläkaren igår också, efter att jag varit på jobbet, för att återkalla remissen till Danderyds Sjukhus, så nu blir det tandutdragning på Folktandvården istället.

Sen måste jag se till att få gipset bytt, jag tänkte att jag skulle försöka hålla ut, men det börjar bli grymt irriterande nu. Det skaver och känns klibbigt, inte alls okej.

Nej, mer debatt på fyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0