Nu köööör vi

Väckt kl 8 av en läkare känns ju inte alltid helt okej... Men den här gången får man väl skylla sig själv i och med att jag bad om det igår. Problemet som påkallar läkarhjälp är ju att jag, på gamla dar, har lyckats få åderbråck som satt sig i mitt vänstra knä (som jag ju berättat om tidigare). Jag har gått en kur med Diklofenak i tio dagar, men det har inte hjälpt, så nu skulle läkaren skicka remiss till Danderyd för att göra en undersökning om mitt blodflöde i knät, och efter det blir det kirurgen på Norrtälje sjukhus. Det ska nog bli alldeles utmärkt det, förhoppningsvis tar inte det alltför lång tid, så att jag kan börja träna ordentligt igen.

Operationen går tydligen ut på att man lägger några snitt, och sen drar ut venerna. Smaskigt!

Snart jobbet dårå, hjälpa till lite i mitt handikappade tillstånd, eftersom det blir så stillastående när jag inte är där. Sen käka mat med föräldrarna, och sen Markim för förberedelser inför rally. Det blir frickin' sweet!

Nej, jag kunde inte somna om. Vem trodde det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0