Allting som jag vill, kan jag göra

Happy påsk på er!

Bra väder som fan idag, vilket betydde shortspremiär. Och ja, det kanske har varit sånt väder innan, men det var först idag då det verkligen kändes som att solen stekte, och knappt någon kylande vind. Helt underbart, med andra ord. Firade det med att dra och träna, samt att byta torkarblad på bilen. Bra skit.

Det blev lite mat hos föräldrarna också, och sen fick jag ett litet ryck och beslutade mig för att rensa i förrådet. Sagt och gjort, nu är det fint och prydligt, till skillnad från båda av mina förrådsgrannar. Hö hö. Jag har verkligen en massa crap dock, men allt är, som tur är, nerpackat i lådor, så det är enkelt att leka tetris för att fixa. Som det ska va!

Hittade till och med lite kasettband när jag skrotade runt, med bland annat ett band jag funderat över var det har tagit vägen, nämligen Hold the line 6 (sponsrat av Televerket) från 1986, som jag fick som present för bra länge sen. Lite snabb sökning på Google så hittade jag den i mp3-format! Hur underbart är inte det?

http://radiogodis.se/RadioGodis/Ovrigt/On_The_Line_6_(Televerket)_1986.mp3

Reklamradio med gamla goda klassiker från mitten på 80-talet. Awesomecakes!

Ikväll kanske det blir att sitta hos David med Oskar och eventuellt Christer för lite male bonding. Annars blir det mest slapp.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0