Apparantly, working in Hawaii was a pleasure

Händelserik vecka, helt klart! Började ju i måndags med att jag fyllde år, så nu är man 29 bast. Lovely! Fick en borr och skruvdragare, som jag önskat mig, så nu slipper jag långa av föräldrarna varje gång något ska fixas här hemma.

Sen igår fick jag beskedet jag väntat på, nämligen att jag fick jobbet som biträdande säljchef i Bergshamra. Riktigt jävla awesome, faktiskt. Känslan har inte riktigt lagt sig än, tror jag dock, eller så ser jag det helt enkelt som en ny arbetsuppgift bara... Mitt undermedvetna är lite skumt ibland.

Och idag var det att gå upp i ottan och bege sig till tandläkaren för att dra ut två visdomständer. Det började med att jag fick lugnande medel, men jag tyckte inte direkt att det gav så speciellt mycket. Från början lät det som att jag knappt skulle kunna gå till operationssalen, och att jag skulle få minnesluckor, men det var inte ens i närheten. Jag kunde traska rätt obehindrat dit, och kommer minsann ihåg allt. Men tillsammans med lokalbedövningen kände jag vekrligen ingenting. Skitskönt. Det var också över på ett kick, max femton minuter tog det. Och här är dom!



Fina va? Eller inte... Ganska tydligt varför de var tvungna att ryka. Det enda jobbiga nu är att det inte slutat blöda från det övre "hålet". Lite irriterande. Men det ska väl lugna sig snart, hoppas vi.

Nu blir det mer slapp här hemma, kanske med lite glass!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0