We know

Premiärkörde att öppna ensam igår på jobbet, och det funkade ju alldeles utmärkt, faktiskt. Förutom att det är satan så tråkigt. Mycket roligare att ha någon att åtminstone prata lite med. Men men, det funkar ju, så tummen upp på det. Passade också på att träna lite, och det går nog bannemig framåt tror jag, sakta med säkert. Bra skit!

Efter jobbet svängde jag förbi tandläkaren för att betala notan från i torsdags, eftersom jag ju bara knallade därifrån efter att det var klart, vilket kändes lite dumt så här i efterhand. Men det var inga problem att betala nu, och jag fick till och med en glad överraskning, nämligen att det blev 1500 kr billigare än jag beräknat (baserat på kostnadsförslaget jag fått). Gratis pengar! Ja, tack.

Idag jobbar jag det andra flumpasset, nämligen 17.15-22.15. Hur dumt känns inte det? Men det ska nog funka det med. Det enda som känns dumt är att jag skulle vilja träna innan, men jag känner verkligen inte för det. Men jag borde, eller hur? Fast jag har inte käkat något ordentligt. Men tortellini går snabbt att laga till, så det borde funka. Men jag orkar verkligen inte! Verkligen. Så vi får se, jag har några minuter kvar att fundera på.

Äh, det här blir bra.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0