All I need is another operation

Vill ni att jag skriver? HAH! Tji fick ni!

Nej då, jag kan skriva lite. Och inte prata med mig själv. Japp. Det kör vi på. Jag och jag.

Blev ju lite rally i helgen, i Kopparberg, första gången med noter, och första tävlingen för året. Pepp som fan! Första sträckan gick lite trevande, blev någon miss av mig (kom bort mig en gång, och lyckades missa ett blad på slutet), samt en sol som var lite väl irriterande till och från. Andra sträckan började bra mycket bättre, både för mig och för Jaeger, men tyvärr blev det smolk i den potentiella bägaren, då en uppkörd kurva (vi var nummer 135, så några hade hunnit ta kurvan före oss) bjöd på ett gäng stenar på innern, vilket resulterade i två sönderkörda fälgar med punka som extra grädde på moset. Vi lyckades byta framhjulet, och ta oss i mål, men sen blev det lite miss i kommunikationen, så vi fick ingen hämtning direkt. Så tävlingen var över för vår del.


Men det är lugnt, vi tar nya tag! Som tur är verkade det inte vara några större problem med bilen, utan däck är det som behövs.

I övrigt inte mycket... Skickade in papperna till nya körkortet igår, samt betalade, så nu får vi se som bilden blev godkänd. Det fina är att jag nu får ny handteckning! Eftersom mitt K inte varit sådär tydliga, har jag uppdaterat lite, och jag tror nog att jag fick till den rätt fint på pappret. Det är ju helvete att man bara för ett försök, men som sagt, jag tror det gick bra. Update på den!

Chill kväll ikväll, sovmorgon imorgon med tvättning innan jobbet. Det blir bra skit. Nu blir det mat!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0