All that I hear, is a message unclear

Lite piggare idag? Efter sovmorgon? Njae, vete tusan det, va... Men jobbat har jag gjort i alla fall, och imorgon är det sovmorgon och ledig dag, så det kan ju egentligen inte bli mycket bättre. Eller ja, man hade ju kunna jobbat och tjänat mer pengar, men va fan, det här funkar det med.

Nu har jag varit duktig och kört igång min lilla egna träning, två kvällar i rad har det blivit, och jag ska försöka göra tredje i rad allelels strax. Armhävningar, situps och knäböj. Det är bra skit, går med konstant träningsvärk. Kan jag fortsätta med det här nära nog varje dag borde det bli lite resultat i alla fall.

Sen går det framåt med japanskan också. Eller ja, jag har ju än så länge bara browsat igenom boken, men idag tänkte jag på allvar börja lära mig något. Det vill säga alla de grundläggande tecknen, för stavelser och sånt. Jag har lärt mig ett redan, men det är bara för att det var enkelt. Hiragana-tecknet för N.


Rätt lika, va? Så idag blir det fram med teckningsblock och penna, och börja memorera. Det är ju en helt jädra drös såna som ska präntas in. Sen ska man uttala skiten korrekt också, det kommer blir svårt, men roligt!

Nu blir det mer musik, lite träning som sagt, och sen... Sängen och undervisning!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0