Are you going to a rap performance?

Jahapp, arbetsdagen över, och här sitter jag och kollar på tavlor inför mitt nästa hem. Som typ Nighthawks, av en av mina (tydligen) favoritkonstnärer Edward Hopper.


Eller kanske lite cool steampunkinspirerad stil?


Kan bli hur jävla coolt som helst!

I övriga nyheter: Jag har precis beställt en bok. Vad? Att lära sig japanska! Japp. Det kommer bli mitt mål i år, vi kan kalla det nyårslöfte. Varför? Varför inte! Nej, jag har faktiskt alltid haft en viss förkärlek för Japan, och japansk kultur (som jag dock inte har så stort grepp om, men så klart kommer lära mig mer om), så därför har jag bestämt mig för att lära mig det. Om jag har något mål med det? Njae, egentligen inte. Men vem vet vad som händer i framtiden?

Nu ska jag ladda inför att käka mat, lyssna på mer musik, och vara allmänt awesome.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0