Hold me, won't you?

Så var det dags att jobba igen. Jag jobbade ju den sista av fyra helger i rad i helgen, riktigt skönt att bli av med det. Så att säga. Nästa helg var ju tanken att det skulle bli rally (därav helgbytet), och jag var hos Jaeger och försökte hjälpa till så mycket jag kunde (blev en hel del filande), men det ser inte ut som att det blir klart i tid. Vilket är både bra, och mindre roligt. Det är bra, eftersom slutresultatet förhoppningsvis blir ännu bättre om det inte jäktas fram, men lite tråkigt eftersom det ju skulle vara kul att åka, och börja med noter. Men det ser ut som att vi drar dit och kollar i alla fall, så att det inte var helt bortkastat att byta helg.

Men som sagt, tre korta arbetspass innan mera ledighet, sen är det inte långt kvar till att jag får svar på hur det gick på intervjun. Jag vill verkligen ha tjänsten. Jag menar, verkligen riktigt mycket, och det kändes faktiskt bra på intervjun, så nog borde jag ha rätt bra chans, faktiskt. Vi håller tummar och tår.

Hopp in i duschen, sen kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0