Nice and stuffed, but I still can't get enough

Ja jävlar. Igår var det jobbintervju på huvudkontoret, och jag får väl säga att det kändes bra, faktiskt. Fick fram det jag ville ha sagt, och tycker nog att jag gav bra svar. Så förhoppningsvis... Men det lär vara några andra som också gör bra intervjuer, fast jag är ju snäppet vassare än alla andra, va? Va va va?

Annars har jag jobbat idag, och lyckades med konststycket att riva upp mitt en lillfinger rätt ordentligt. Typ, så här ordentligt.


Och från sidan.


Ser bra ut, va? Skiten blödde igenom tre omgångar plåster, men nu verkar det ha stabiliserats lite. Hoppas vi. Palla dra till akuten och sy, liksom?! Nej nej, här gör vi som riktiga män och uthärdar "smärtan".

Sen har jag klippt mig också! Fast efter tre försök orkade jag inte ta en bättre bild än den här.


Det är liksom... Som vanligt. Liksom.

Imorgon är det morgonpass igen som gäller, sen ska jag till stora staden och träffa Samantha! Been too fucking long!

Nu ska jag... Lyssna på mer musik, och kanske... Sjunga lite? Eller? Kanske kolla på TV? Nej, det låter tråkigt.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika fin som vanligt ;)

Ge Samantha en kram från mig om du

kommer på vem jag är..

2011-01-11 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0