Our sweetest memory is gone

Nytt år var det, och jag lyckades hitta den här bilden i Aftonbladet.


Vad tror vi? Kanske? Vi lär ju hålla koll på turdagarna i alla fall! Eller ja, jag lär ju glömma bort det här, men det kan ju vara kul att se om något stämmer.

Svängde iväg till Jaeger igår efter jobbet och fortsatte slipandet på rallybilen. Det börjar närma sig nu, men att allt ska bli klart innan 22 januari känns... Tufft. Möjligt, absolut, men det blir mycket jobb, och jag har väl tyvärr inte möjlighet att åka ut så himla många gånger, på grund av pengaläget. Jag har ju en del utgifter, bland annat en skuld till just Jaeger, som måste klaras av.

Annars ser vi fram emot måndag nästa vecka, I'm going to dazzle them! Jobbet ska bli mitt! Jajamensan!

Men idag jobbar vi på macken.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Spara in datumen på mobilen dåååååå

2011-01-05 @ 13:35:16
Postat av: zteffy

Vilken fin blogg du har sötnos ! ;*

2011-01-05 @ 15:52:24
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0