I am not made of sushi

Sommar och sol, våren är här! Nästan, i alla fall. Tillräckligt för att jag skulle ta det modiga beslutet att köra skinnjackan på idag. Det var väl kanske inte det bästa beslutet, och jag är nog inte lika modig imorgon. Fast det var inte alltför kallt ändå. Men några grader till får det gärna vara, innan jag kör på den hela tiden.

Svängde ner på stan och bokade tid för klippning imorgon, tidigt som attan blir det, men det spelar ingen roll. Jag hade tänkt att vara duktig imorgon, och köra ett träningspass efteråt, och kanske sola också. Får se hur det blir med det, då det kanske inte är den bästa idén att träna utan att käka frukost, vilket jag ju inte kommer att göra då jag inte har någon hemma. Annat än tortellini... Äh, tar med träningskläder, så får vi se.

Annars var det rätt chill på jobbet idag, även om jag kanske ignorerade typ allt vi egentligen skulle ha gjort, till förmån för lite pyssel och fixande och trixande. Sånt som jag och Christer är bäst på, ni vet. Vi såg till att byta lampor som varit trasiga ett bra tag, och se till att det blir köpt nya så att vi kan byta resten också. Eller ja, vi hoppas att det blir köpt i alla fall.

Nu blir det någonting innan sängen, så hörs vi imorgon, va?

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0