Living on the edge

Då var arbetsveckan över! Eller, ja... Jag jobbar ju helgen också, men ändå! Det är fredag, och då är det fest! Eller, ja... Jag brukar ju festa långt från alla fredagar. Men idag! Så händer det! Det blir stan med Camilla och bihang. Det blir sweet. Börjar ju inte jobbet förren 15.20 imorgon, så det är chill. Det lär nog inte bli så mycket dricka heller, kan jag tänka mig, men kul kan man ha ändå!

Bra nyheter är att mitt körkort är klart, vilket ju tog ungefär tre dagar. Vad bra att jag väntade över tre veckor när jag skickade in förra gånge... Nåja, nu har det kommit, och jag är glad. Eller, ja... Jag har ju löst ut ett ID-kort för att kunna hämta ut körkortet, men jag kom på efteråt att jag ju kan hämta ut körkortet utan legitimation om en av mina föräldrar hänger med, så där kunde jag ju ha sparat 400 kr. Men men, jag är ju satans rik, aight?

Anywho, nu har tvättat klart för dagen, så nu är det att göra sig i ordning som gäller. Raka mig lite, vet ni. Måste ju vara fin när man ska på baluns!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0