Slarv slarv slarv

Now that's something weird. Satt och slökollade TV precis, samtidigt som jag åt, och bläddrade till Lyxfällan, och vem ser jag, om inte en tjej jag lite sporadiskt, sådär, letat efter de senaste 10 åren. Med sporadiskt är ungefär... Googla två gånger, kollat Facebook en gång, så vi snackar inte stalkerstatus här. Kände igen henne direkt, och när namnet stämde var det ju inte så mycket att snacka om.

Hon var en av de första tjejerna jag hade det "lite trevligt" med (dock inte sex), så jag har under åren tänkt att det skulle vara roligt att kolla vad hon pysslade med för tillfället. Och jodå, ekonomiska problem, bra mycket större, trebarnsmorsa och ska gifta sig. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0