Spring time on a stick

Jahapp, måndag igen då! Har haft en rätt skön helg, måste jag säga. Kryssning på fredagen, och knytkalas på lördagen (även om jag inte tog med mig något knyt). Kryssningen tog alldeles för kort tid, men jag antar att det händer när man börjar dricka vid tretiden. Och det var fan vad kallt det var, så fort man satt någonstans som var ens i närheten av en dörr till däck, förfrös man så fort den öppnades. Nästa kryssning får helt klart tas när det är sommar och sol ute. Och nej, jag bröt inga ben den här gången.

Tog mig då direkt från båten till Malin i Huddinge och hade det lite mysigt i några timmar, med massa kakor och pajer och cola. Nyttigt som bara den.

Söndagen spenderades med att slappa och sova omvartannat, samt ett besök till föräldrana för att käka lite mat.

Idag har jag varit lite bättre, vilket innebär att jag har tvättat kläder, och tränat på gym. Imorgon blir det nog att gymma lite till, sen ska jag försöka göra något resten av veckan, men jag är riktigt dålig på att träna om jag jobbar kvällspass, så jag får försöka hitta på något annat.

Sen goda nyheter! Jag ska på arbetsintervju på onsdag (inte imorgon), biträdande säljchef på stationen i Bergshamra (Solna). Ska bli najs att se om det kan leda någonstans.

Nu ska jag nog faktiskt nästan sova lite, tror jag.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0