Where would you keep a nitrous oxide canister?

If I tear you open wide... Åh, hej.

Vad händer? Är ni goa? Är ni med? Det hoppas jag verkligen. Sitt inte och slappa, upp och hoppa, gör lite situps eller nåt, vettja!

Just. Vaknade i morse och försökte tippa vad tiden var, och satte 10.30-11.00. Den var 09.40. Kan jag sluta vakna så satans tidigt hela tiden? Det ska tilläggas att jag legat vaken ett tag också, och insåg att jag inte skulle somna om igen. Är det så här att bli gammal? Eller? Va va?

Utnyttjade i alla fall tiden till att fortsätta rensningen här hemma. Nu är köket tokrensat. Inklusive det fula svarta bordet som stått där. Nu är ju frågan vad jag ska fylla tomrummet med... Nåja, det får framtids-Kristofer tänka på. Så köket och badrummet är helt klart nu, så då återstår vardagsrummet. Jag har äntligen börjat fixa med alla mina papper och satt in det i en pärm (som jag fick i inflyttningspresent för snart fyra år sen), rensat i TV-bänken, vilket innebär att jag slängt en uppsjö med CD-skivor och skit. Så imorgon ska jag väl fortsätta med det, samt att jag ska komma ihåg att köpa kabelklämmor imorgon, antingen på jobbet eller någon annanstans.

Kan någon ge mig en drös pengar så att jag kan fixa i ordning den här lägenheten? Pwetty pwease? Skulle verkligen vilja köra en totalrenovering, från att dra om el till att möblera om. Men vi får börja i det lilla och fixa hallen.

Nej, nu ska vi sova, tror jag.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0