Depend on me

Oj, en vecka sen sist. Tiden går fort när man har roligt! Eller ja, när man jobbar i alla fall. För det har jag gjort! Två veckor nu, på nya jobbet, och det mesta går som smort. Idag är jag ledig, och imorgon börjar det riktiga allvaret, då kommer chefen i mig fram, det ska ni veta. Mest eftersom jag ju faktiskt ersätter chefen som ska på möte, så nu jeflar!

Jobbade första helgen igår, och såg fram emot två morgonpass med hyfsat bra rörelse i butiken. Så fel jag hade. Det var näst intill stendött (om jag jämför med hur det är att arbeta morgonpass i Norrtälje), och det som tog mest tid var det faktum att vi hade rätt bra rulle på uthyrningar. Och det är ju bra, men jösses vad lite folk! Förvisso dåligt väder, men det borde inte påverka mycket. Nåja, ibland är det skönt att slappa lite, även om låg kundström får i alla fall mig att bli ännu slappare. Det är bra mycket mer intressant att jobba när det är mycket kunder.

Hur som! Annars inte mycket nytt, så...

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0