Enjoying the space

Dagen efter idag då, efter att ha festat vid en folkracebana samt sovit i bilen. Jävligt party, måste jag säga. Var alltså i Skepptuna med Jaeger, då han ställde upp. Hans deltagande behöver vi inte säga så mycket om, men det blev i alla fall fest på kvällen. Jajemän!

Så nu sitter jag här och förstår inte att klockan inte är mer än vad den är. Men det är la rätt gött ändå. Det blir dock tidigt i säng ikväll, eftersom jag ska upp strax efter fem imorgon.

Har börjat se fram riktigt mycket mot att åka till Öland med föräldrarna, istället för att åka till Peace & Love (till exempel). Det känns faktiskt riktigt skönt. Att bara sitta och ta det lugnt i två veckor, åka runt till olika ställen, käka god mat och massa jordgubbar. Riktigt nice faktiskt. Sen är det ju en fördel att jag är äldre nu, och faktiskt kan uppskatta det mesta som föräldrarna brukar hitta på, till skillnad från när jag var mindre, då det mesta kändes drygt. Nej, riktigt underbart ska det bli. Riktigt!

Nu ska jag fortsätta på mina chips.

Tjipp(s)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0