It's not the end of the world now, darling

Jahapp, helgen är över, och med den det sista arbetspasset på OKQ8 Norrtälje. Känns... Jävligt skönt, måste jag säga. Inte för att jag slutar, utan snarare för att jag börjar med någonting nytt. Även om det inte är "nytt" i den bemärkelsen, så känns det nästan som att det är ett helt annat jobb med helt andra arbetsuppgifter. Jag är fett taggad, och det kommer att bli helt underbart, det är jag säker på. Jag menar, det är ju jag vi pratar om!

Firade händelsen med lite fest i Uppsala, där jag var party som bara fan, med inkluderad skönsång till Singstar och djuplodande diskussioner om... Något jag inte direkt kommer ihåg. Något med tjocka personer och amerikansk sjukvård. Tror jag.

Idag är jag ledig, och kommer då hälsa på min gamla arbetsplats, rensa ut skåpet, lämna in tjänstevapnet (nycklarna) och brickan (överfallslarmet) samt fixa till min cykel så att den är startklar inför sträckan hem-busstation-hem. Måste appropå det komma ihåg att köpa busskortet också, även om jag nu har all tid att göra det imorgon, men varför vänta? Sen drar jag till Jaeger på kvällen för lite lackering (kanske?) och, om allt är som vanligt, lite rallyfilm.

Nu satsar jag på att tvätta klart, sen tar jag min cykel och drar!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0