She's in until she screws up

Jajemän! Kryssning i onsdags, med lite sköna människor. Festade som en gud på onsdagen, och visade var skåpet ska stå i dans på torsdagen. Jovars, bakfull som var, blev jag så klart utvald av Tony Irving att lära mig att dansa. Wiendervals och jive stod på schemat, och den första var ju lätt, men den andra helt omöjligt. Ett, två, tre, fyr, och ett, två, tre fungerar alldeles utmärkt, även fem, sex, sju, åtta... Men inte ett, två, tre, fyr, fem, sex. Inte alls. Det blev jättefel. Jag gjorde i alla fall bra ifrån mig, och sen när jag och Sara ställde upp i tävlingen två timmar senare, sopade vi banan med alla. Förutom en kille med downs som ägde i breakdance, samt två söta åttaåringar. Men plats tre av elva, baserat på publikens jubel... Det ni!

Fast jag visste ju redan att jag var kung på att dansa, det visade jag på dansgolvet på onsdagen också, när jag virvlade runt som en dåre mest hela tiden.

Igår var det födelsedagsfest för Lina, som fyller imponerande 26 år. Lite förfest i Skarpnäck, sen in till Anchor, vilket var ett riktigt trevligt hak, gärna något jag besöker igen.

Och jobb idag, yummy. Och jobb imorgon, yummy.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0