We're the renegades

Första veckan på nya jobbet avklarat, och det har varit rätt spännande faktiskt. Med tanke på att de gör mer eller mindre allt annorlunda, har jag känt mig nästan som en nybörjare. Vilket gör att det ska bli intressant att öppna ensam imorgon. Men det ska nog gå bra, jag har koll på det väsentligaste, och så länge min kod till larmet fungerar som den ska, borde det inte vara några problem.

Annars har det blivit många intryck, och en hel del saker som jag har lite funderingar på. Och nu i veckan ska jag nog försöka börja motivera folk så att vi börjar sälja ännu mer. Jag är ju liksom ansvarig här, vet ni!

Firade med lite fest i fredags, ända ute i Fittja, och det var roligt. Jag blev som tur var inte lika full som förra helgen, så det var inga större problem att ta sig till Huddinge för att sova hos Malin.

Ska troligtvis till Jaeger idag och bygga på folkracebil, sen hem och sova. Och tagga inför imorgon.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0